ponedeljek, 18. junij 2007

Črnine varuške


Kaj bi midve brez njih?


Irena (matka), Irena (frenda) in Nina (sestrična). Te so "taglavne"! Ker potem so še pomožne/i, ki pa jih je toliko, da jih ne bom naštevala, a so ravno tako pomembne/i. Hvala vsem!!!

Pri prvi psici Miss sem živela "doma". In imela suport kar za istimi vrati. S Črno pa sva se odselili po svoje. Kar pomeni, da je treba več misli posvetiti temu, kdaj priti domov in kako razdeliti čas, da bo tudi Črna razmigala svoje kosti. Pri svojih več kot sedmih letih je še prav otročja in (hvala bogu) imam občutek, da se ne misli umiriti. Ampak imam srečo. Miss je bila namreč precej vase zaprta, nepriljudna, trmasta in svojeglava. Izredno je bila navezana name. In jaz nanjo. Na momente se mi je zdelo že kar malce pretirano. Moj takratni partner me je moral po desetih dneh počitnic poslušat kakšne grozne sanje sem imela... In sem silila domov. Prav groza mi jo je bilo dati v varstvo. Uf!! Če zdaj pomislim! In imam občutek, da kakor sem se v vseh teh letih spremenila jaz, tako je tudi Črna popolnoma drugačna. Komunikativna, odprta, igriva, odkar je fasala pod Golovcem tudi precej podredljiva, ampak gre z vsakim. Kar malce prodana duša. In ker se tako lahko ujame, sedaj brez problema spokam kufre in me cel mesec ni. Saj ne, da ne bi nikoli pomislila nanjo. Še posebno, ko vidim kake zapuščene "cucke" kje, me stisne. A vem, da je v dobrih rokah. Doma ve, da v spalnico ni vstopa. To lekcijo sva se naučili že precej zgodaj, ko sva se priselili. Zdaj je kot neka nevidna črta, ki se je ne prestopi. Hja. Se mi ni treba spraševati, zakaj ima tele tri varuške tako rada! Jajček za zajtrk, kar za mizo (grrr), spanje v postelji (grrr), čohanje na kavču pred TV (grrr), piškotki, kar padajo (grrr), non-stop družba - upokojenki, psi (hura!)... Potem pride domov, pa "trda" roka, priletim ponjo, da zunaj opravi svoje, potem pa spet nekam hitim, kar pomeni "sam doma"... Že sedaj sem trdno odločena, da po Črni ne bom imela še enega psa. Vsaj do upokojitve ne.

Ko sem se zavedla, da ji je drugje lepše kot pri meni, me je bilo groza. In ja, vsak hip gre spet v varstvo... Dobro varstvo in ne, ne bom je pustila same, zato me ni treba prijavljat na kak DPMŽ.

2 komentarja:

Staša pravi ...

kdaj se pridete pa spet kaj sprehajat k nam?

:-) pravi ...

pridemo, pridemo, samo da se vrnem in "majlanda"... Pozdrav od tu! ;-)