torek, 13. januar 2009

Oh, ah, sploh...

Vse te pohvale tako dobro denejo, vam povem! Tako nafutrajo ego, da ga je treba kar malce teptati nazaj!

Mi je bilo zanimivo kako se je Inot zahvalil svojim bralcem za katere sploh ni vedel, da obstajajo. In moram priznati, da mi je ob novoletni čestitki sodelavca padla dol čeljust ob njegovi izjavi: "ja veš, pa dober blog imaš!" "Ups? A ti tudi bereš?" "Tisto o ženskah je b'lo the best!" Pa tisti sopotnik, ki se mi je zahvalil za pisarije, ki so antidot za turobni vsakdan (no, tako nekako je šlo, kajne ;-)?!). Potem sem dobila še voščilo meni najdražjega zapeljivca, ki me je ganilo do solz. Med verižno in vsiljeno pošto mi je bilo dano opaziti pohvalno pismo ob katerem sem obsedela in se zamislila, kako res premalokrat ljudem povemo kaj nam je všeč. (IRA carica si!) Nominacija McCrafty za všečni blog. Pohvale med komentarji... Kar nekaj tega sem zaradi EMŠA sedajle spustila (upam, da tudi vsi tisti, ki vas nisem omenila mislite, da še dobro, ker bi šlo tole drugače v nadaljevanjih...).

Se počutim kot tiste nališpane igralke na rdeči preprogi za Oskarje. Pa ker ne znam hoditi v petah, sem malce nerodna in se spotikam... Ampak na koncu, v soju žarometov in objokano ganjenih lic, kličem s piedestala: "Hvala vsem! Priznam, da bi bila gotovo brez vaših pohval drugačna, zato se zavedajte, da na nek način tudi vi sooblikujete tale moj blog." Saj vem no, so so sweet, da kar težko odlepite prste iz pocaste miške but that's the way it is!

PS: da povem morda še bolj direktno (zadnje čase vsi mislijo, da se le zezam in uporabljam metafore) in ne bo treba prevajat kot tam, ko sem pisala o krava-ti (kar v resnici ni bilo mišljeno kot tista cunjica, ki si jo (v glavnem) moški zavežejo okrog vratu, ampak o točno določeni osebi ženskega spola, ki bi ji z veseljem rekla ta-krava!), godijo mi vaše pohvale in laskanja (vsaj dokler imam občutek, da niso le fraze) in z veseljem jih bom sprejemala še naprej! In, prosim, bodite prizanesljivi z mano kadar sem sitna ali kadar se malce odklopim.... ;-)

Ni komentarjev: