četrtek, 6. december 2007

Auč

V hribih sem doživela prav različne dogodivščine. In nekaterih se še prav posebno rada spominjam. Med njimi gotovo izstopajo ture, ki sem jih naredila z meni izredno ljubimi ljudmi. Npr. turni smuki z Lenčko in Gašperjem. Eno leto jih je bilo še posebno veliko. In z Gašperjem, ki je to nabiranje izkušenj letos "okronal" z izpitom za alpinista, v navezi kot druga, sem preplezala zame eno lepših (od tistih, ki sem jih jasno) smeri v Dolomitih, Mali Micheluzzi. Da pa nekdo postane pravi alpinist, ga čaka sprejem. Le-ta je bil na našem AO v soboto. In štirje novi alpinisti (poleg tistih, ki so se iz tečajnikov povzpeli v naziv mlajši ali starejši pripravnik) so ga pošteno fasali z vrvjo... Auč, še mene, ki sem le gledala, je bolelo....

Mali Micheluzzi

Bodoči štirje alpinisti: Janez, Gašper, David, Marko

Joj, kaj jih čaka...

AUUUUUČ

Novopečeni alpinist Gašper in alpinistka Lenčka


Bravo Gašper! Sem bila spet FUUUL ponosna!

Ni komentarjev: