sobota, 26. januar 2008

Objava fotke!

Predno sem decembra odšla na dopust, sem od urednice časopisa Adrie Airways Mete Krese, dobila mail namenjen članom društva popotnih fotografov, v katerem je pisalo, če ima kdo slike ...naštetih... mest. Vmes so bile tudi Atene. Spomnila sem se mojega lanskega obiska Aten in izbrskala iz svojega arhiva 5 fotk in jih poslala.
Danes sem dobila mail: "Alja, revija je že v tiskarni. Porabili smo eno tvojo fotko, tako da te zdaj prosim za podatke..."!
Uau! Zdaj me najbolj firbec matra, katera od petih fotk je!

8 komentarjev:

mojcej77 pravi ...

Uau! Cestitke!

Anonimni pravi ...

SUPER!
K

ninđa pravi ...

Go girl go girl go go go girl!!! :) čestitam

Staša pravi ...

komi čakam 29. februarja, ko letim...:-)

:-D pravi ...

Bravo, tko se dela!

:-) pravi ...

Če začnem služit s tem (haha...), bom tudi jaz blog dala pod nejaven... ;-)

Pegaz pravi ...

Šefica!
In to Adria, tam so zmeri tak ehude fotke... ohhh se priporočam za kak komentar :)

Staša pravi ...

Atene na dlani! Bravo, lepa fotka!

Imam 3 izvode revije doma, ker je notri tudi Robidišče.

Čestitke še enkrat!