nedelja, 27. julij 2008

Dopuuuuuust!!!


Tale fotografija je del jumbo plakata za reklamo Chebanca.it (da me ne bi kdo za kake pravice lovil...) in zelo dobro opisuje moje počutje. Ko smo včeraj zvečer z Ovco in Pegazom sedeli v Zvezdi in izmenjali še zadnje trače, nam je eden kraljev ulice prodal njihovo glasilo Kralji ulice. Veste kaj mi (mojemu znamenju) piše v horoskopu notri?
"Tudi za vas se priporoča, da si daste duška med počitnicami, saj vas bo drugače nekega dne razneslo od skrbi in dela. Šli boste v daljno deželo... polno eksotike."
Hehe, morda ne bi bilo slabo, da že enkrat začnem verjeti horoskopom! Danes potujem in se vrnem čez približno mesec. Za medtem sem vam pripravila nekaj fotk, da blog ne bo čisto sameval... Zavedajte se le, da v grem v kraje, kjer internet ne bo ravno na vsakem vogalu in bom lahko odgovorila na morebitne komentarje šele konec avgusta. Saj že veste kajne?! Lepo se imejte in veliko se smejte! :-)

5 komentarjev:

bobr pravi ...

Lepo se imej!

mojcej77 pravi ...

Srečno pot in čudovit dopust ti želim!!

:-D pravi ...

Uživaj, uživaj, uživaj! ...pa polna vtisov se le vrni domov... Pa ne se za kamele prodat! ;-)
Pa upam, da si ta novo tekaško kiklco doma pustila...
lp
:-D

Unknown pravi ...

Ko boš nazaj boš tole razumela: Bedrood (če pa ni prav, boš pa popravla). Da se spet ne boš oženila ;)

:-) pravi ...

he, he... hvala za lepe želje!
sem res polna vtisov, ki jih bo še treba sestavit...
Nisem se prodala za kamele in nisem se omožila! :-)