nedelja, 31. avgust 2008

Neroda...

...sem bila...
V Iranu sem dokupila spominski kartici za fotoaparat. Jasno mi je tistih treh po giga kaj hitro zmanjkalo. A kaj, ko sem ju pozabila formatirati preden sem začela slikati... Zdaj slike na fotoaparatu vidim, ne morem pa jih prestaviti na računalnik... Se je komu to že zgodilo? In mi da hint kaj narediti... Vem, da bom od BOFHa slišala "RTFM" (read the f*****g manual), ampak to mi v tem trenutku ne bo pomagalo...
Pa tako sem želela objaviti kako paparazo sliko včerajšnjega dne...

3 komentarji:

mojcej77 pravi ...

O, hvala za linkanje!!!

Jst se pa že sprašujem, kako to, da nikjer nobene slikce! Hitr zrihti!!!
:)

lp,

m

Anonimni pravi ...

RTFM .... :-) Če je pa res!

Ker bomo sedaj lahko pregledali slikce in sem si v zelo natrpanem dnevu moral vzeti čas za reševanje si lahko privoščim malo reklame :-)

Vzemite si trenutek časa in preberite kako smo z WiFi tehnologijo prenašali odatke v času Spectrum-ov :-)
pa seveda pobrskajte tudi po mojem blogu če imate čas!

BOFH
Zabnica

:-) pravi ...

Uf! Slikce so rešene!!! :-) BOFHu pa le klikajte na povezavi, da se vsaj tako zahvalim za pomoč... ;-)