ponedeljek, 15. september 2008

Tole mi je bilo ful všeč...


...še en vikend nazaj smo šli s Simi in Oranžnim slonom na ogled proge SAMa. Da sem se prepričala, da zmorem tistih 35 km od Tržiča preko Kofc, Dolgih njiv, Plešivca do Jezerskega. Vsa vesela sem se v ponedeljek brez muskelfibra prijavila in plačalo štartnino. Juhu, sem si že s Tinco iz TF dopisovala kako bova skupaj počasi prišli skozi cilj. Pa me v sredo na službenem sestanku določijo, kot tisto, ki se bo šla pogovarjat z neko stranko v nemščini. Ja, aber ich... Mi ni nič pomagalo. Globoko sem požrla slino ter ob branju dveh spodbudnih mailov, pri prvem krotila solze in se ob drugem zjokala kot dež. Težko sem se sprijaznila z dejstvom. A što ne ubije, jača!

Pa dobim še mail Ntice. Tokrat so mi solze tekle od smeha...
"...ne žaluj za Samom (kdo je ta Samo?!!!), pride Boris, za njim Drago itd. Kva če ti en Samo, beh." Haha, samo zbujala ponoči sem se pa zaradi "Istvana"! ;-) Hvala, je ful pasalo Nta!

Upam, da bom imela z Batom več sreče, se sliši tako malo... južnjaško... Za prevod bom pa Sebi prosila, če slučajno ne bo razumel kaj mu hočem dopovedat! ;-)

11 komentarjev:

Ovca pravi ...

Prva fotka je super! Ti pa tudi! Navijam zate!

Barbara

Anonimni pravi ...

Draga moja! Po imenu meni Bat bolj liči na vzodnjaka. En razkuštran tip, z raztrganim usnjenim škorjem in kavbojskim klobukom. Sicer bova pa videli čez 10 dni. Kumi čakam!

Anonimni pravi ...

Uh, sem za****** (se vidi, da sem pravkar vstala po zimskem spanju). Ne vzhodnjaka - na zahodnjaka mi liči! Jooooo bemti boga, Sebi neumna! ;-)

Nataša Pregl pravi ...

a ni Bato? :-)

Anonimni pravi ...

Hm... Bato?

Nataša Pregl pravi ...

ok, nima veze

:-) pravi ...

@ovca: thx! :-)
@sebi in nta: yes! tko pogovorno je bat zahodnjaško, bato pa južnjaško... al kwa? ;-)
pa itak ni važn! glavn, da se bomo dobr mel! če pride pa še kak jack al pa jaka mem, pa še tolk boljš! ;-)

Anonimni pravi ...

Na, zdaj vem, kaj je bilo s Samom :)
Tole, ko ste šli s Slonom in Simi - a si kje kaj napisala? Mene pravzaprav zanima vse od logistike do same proge. Fotografije so pa tvoje itak vedno krasne.
Držita se s Sebi!

:-) pravi ...

@nana: nisem še nič obširno pisala. se morda kdaj spravim spišem kaj več kot to, da smo rabili 9 ur in pol (hoje, brez prevozov avtomobilov sem in tja), a z izkupičkom dveh konkretnih večerij jurčkov in lisičk... :-)

Anonimni pravi ...

Alja, jaz trenutno ne smem jesti gob, tako da prosim, za malo usmiljenja :(
9 ur, to pomeni na Jezersko in nazaj (do Tržiča)?

:-) pravi ...

Najboljše, da se spravim pisat kaj?! ;-) Ob pol 7h smo se dobili na Voklem in se peljali na Jezersko. Tam pustili mojega malčka in se prepeljali do Tržiča. Štartali smo ob 8.30 na mestu, kjer se odcepiš iz asfalta v hrib proti Kofcam. Od tu smo rabili 9,5 ur do Jezerskega. Malce smo nekajkrat zašli, se 2x ustavili za okrog polurni malici in kake pol do tričetrt ure nabirali hmmm...ja, ne smem. ;-) Na Jezerskem smo se usedli k jezeru na "pir", napisali nekaj SMSov in odpujsali v mojem malčku do Tržiča po ta drugega malčka. Potem pa gasa domov v banjo...:-)