sreda, 18. februar 2009

Alamut

Po navodilih McCrafty, naj bi naredila takole:
* na računalniku se postavite tja, kjer shranjujete slike
* odprite ŠESTO mapo
* in izberite ŠESTO sliko
* objavite sliko na blogu in malce razložite, kaj se je dogajalo takrat
* pofočkajte ŠEST ljudi in jim to sporočite na njihovem blogu.


Me je zanimalo, kaj najdem pod to skrivnostno 6 na potenco.
Spet moram priznati, da sem malce goljufala. Shame on me! Ker ko sem odprla 6. mapo in 6. sliko, se je zgodilo ravno to, kar sem pričakovala. Bila je slika, ki sem jo že objavila na blogu. Potem sem pa res šla malo 6. krat gor in dol po seznamu pa iz leptopa na zunanji disk in prikazal se je Alamut:



Obiskala sem ga lani poleti. Zanimivo je bilo v živo videti tisto, kar lahko preberemo pri Vladimirju Bartolu. Skoraj ne morem verjeti, da pisatelj ni bil nikoli tam. Ko se postaviš med ruševine trdnjave, pred tabo zaživijo liki, ki nastopajo v romanu.

Koga "fočkam"?
Naj bodo tokrat "moji" tekači po abecedi:
Bobr
Inot
Lenči
Maša
Sebi
Vreme
tokrat mi jih ne bi bilo težko našteti še kaj; pa npr. Wega in Classix sta skoraj brez fotk...

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Brala Alamuta, me je prav prizadel ... Zelo pretresel.

:-)

Ana od srca
(Ne znam se prijaviti)