sobota, 4. april 2009

Safety first



Prav zanimivo popotnico sem dobila včeraj od sodelavca. "Pojdi domov, izklopi službeni računalnik in napiši kaj zanimivega na blog"! Že v četrtek sem dobila idejo za naslednji zapis (ne ta, naslednji ;-) ).

Ko potujem, čeprav pravim da sem izklopljena, kadar vidim karkoli spominja na tisto vsakodnevno delo pomislim, kaj se dogaja na moji pisalni mizi, kaj me čaka v poštnem nabiralniku... V večini primerov je kaj takega, kar smrdi/diši po varnosti. V Iranu me k nasmehu spravil možak na spodnji sliki in vrašala sem se: "Kje so tu kaki varnostni standardi?"

V Bangkoku pa so bili pred očmi čisto drugi standardi... Pa da ne boste mislili, da se mi s takimi ni bilo treba ukvarjati v službi! Še kot začetnici so mi sodelavci dodelili posel z neko firmo za kondome. Ja, že takrat je bilo smeha!



Še povečava tiste srednje table:

Ni komentarjev: