sobota, 2. maj 2009

Poščijem se na vse...

... bi morala reči. Vem! Pa kar ne morem... Meljem, meljem, meljem in se počutim kot posiljena!
Ko bi vsaj lahko rekla, če je posilstvo neizbežno, potem lezi in uživaj!
Tokrat ne morem! Bežim pred lastnimi mislimi...

...ker imam občutek, da se mi nekdo od daleč sladko smeji...


In, da jih ne bom slišala, da pišem le z metaforami, si bom olajšala glavo z zgodbico, ki me teži... Vem, ljudje imajo velike in druge probleme. Recesija, gripa, nori vozniki... morijo po svetu...
Pokliče me znanec. Pove, kako zelo sem fajn in da bi bil vesel, ko bi zanj naredila uslugo in naredila neko delo. To naredim, čeprav z ogromno drugega dela pred dopustom. Posredujem nazaj in dobim odgovor, da ima še takega dela in mi obljubi plačilo v blagu. Povem, da nimam časa in da to gotovo ne bo narejeno. Sploh pa ne pred dopustom! Omenim prijatelju, ki delo naredi ter ga posredujem znancu z jasnim pojasnilom, da je to naredil prijatelj in naj izplača delo kar njemu. Znanec se prijazno zahvali, pohvali hitrost in potrdi, da plačilo (blago) bo.
Pride dan, ko naj bi blago prevzela. Pa me oblije pot, ko dobim namesto blaga dva bona. Vsak v vrednosti tretjine blaga. (Razen tistega, ki je v akciji, ker so stare zaloge! Tistega bi bilo za polovico, ja!) "En je zate, drugi pa za prijatelja!" Povem, da bom oba bona dala prijatelju. Pa slišim, da sem predobra in če bi bila z njim poročena (malo morgen, je bil tisti Arabec bolj perspektiven, no, vsaj poročen ni bil, pa ne bi šla k njemu v harem!!!) bi razdala celo hišo (ta prava za v hišo!)...
Da je mera polna, se blaga s tem bonom, ne da kupiti kar v vsaki trgovini, kjer to blago prodajajo, ampak se je treba dogovoriti z zastopnikom. In ta zastopnik na internetni strani nima objavljene telefonske številke, ampak se lahko dogovarjaš le preko neke vpisne forme, kjer moraš dati toliko svojih podatkov, kot jih rabi protikorupcijska komisija v Arizoni, ko preverja prodajalce igralnih naprav.
In ne, da ne boste mislili, da lahko oba bona uporabiš za isto blago. Moraš kupiti dva blaga! In dobim od znanca pojasnilo, da če pa vzamem tisto blago v akciji, bodo pa dali dodatni popust in bo zneslo to potem skoraj nič!
Ah, morda kdaj dopišem kako se je zgodba končala. Jaz sem že v minusu! Ker sem prijatelju dala vrednost celotnega bona, ki ga on ne bi mogel vnovčiti, ker je "pisan" name, bon pa sem uspela prodati za manj kot piše na njem. In še to: to blago bi kupec bona dobil v trgovini, kjer ga prodajajo, za 10% ceneje, pri zastopniku pa bo verjetno polna cena, kar pomeni dodatni minus... Da ne omenjam stroškov vseh telefonskih klicov za potencialne kupce bona... Najbolj od vsega pa boli to, da sem prijatelja vpletla v celotno zadevo. Ta minus si bom najbolj zapomnila in ga najtežje "pogoltnila"... Ja, od vseh minusov ne bom umrla, bom pa morda za kak gram lažja, kar tudi ne škodi, kajne?! Ups, na koncu bom morala biti temu k*****u še hvaležna?! Kako dobro, da sem tole napisala! Morda sem pa s tem spoznanjem zaključila "zgodbo". Hja, ta model si je pri meni naredil izredno negativno reklamo in si ne zasluži niti scalnice tistega prvega osla!

2 komentarja:

Pikapolonica pravi ...

Tegale tvojega osla si bom sprintala in obesila na steno v opomin! Tudi meni se je pred kratkim zgodilo nekaj podobnega. Poklical me je prijatelj in prosil, ce lahko njegovemu znancu pomagam s prevodom. Izkazalo se je, da ni le prevod ampak mp3 posnetek slovenske izgovorjave nekega besedila. Placili - steklenica vina, kergre za neprofitno organizacijo. Naredila sem posnetek, za kar res nisem porabila vec kot pol ure. To je bilo pred dobrim mesecem. Flasa je pa kot kaze se vedno na posti! Se hvala mi ni rekel. Zdaj naj pa isce "native speakerja" po nasem delu Ohio!

Pegaz pravi ...

Oh, a tako se je odvila cela zgodba... ja, zelo zapleteno. Ze prvi del je bil tak, da so sli lasje pokonci - brez vezanih kuponov in custvenega izsiljevanja.

Moj nasvet: vrzi svse skupaj cez ramo. Ce delas za prijatelje, naredi zato, ker to zelis narediti, ne za placilo. Ce delas za znance, se vnaprej dogovori za placilo, ki tebi ustreza, se posebej, ce delas nekomu uslugo. Sicer se ti tisti nekdo ne bo cutil nic dolznega in te bo z veseljem spet poskusil ponucati - ko bo on rabil. Vedi, da znancu nisi bila dolzna narediti nicesar - vse je bila tvoja dobra volja in usluga njemu.

Tri globoke vdihe, tri izdihe - goosfrabbaaaaaa - in vrzi jezo cez ramo. Zapisi pod podiplomsko izobrazevanje, in si zapomni nauk. Predvsem pa si ne ocitaj - vsi gremo tu in tam, vedno znova, na led. Member of the club! :)