nedelja, 28. junij 2009

Zadeta od...

Pegaz mi je v okviru verige naložil nalogo, da moram napisati od česa sem bila v življenju najbolj zadeta... Ko sem začela premišljevati kaj naj bi zadetost pomenila, notranje občutke ali zunanje neumnosti, ki se jih v takem stanju počne... Tisti, ki me poznajo mi bodo pritrdili, da pride zame v poštev le: najbolj sem bila zadeta od LJUBEZNI. Ker sem do nedavnega veljala za abstinentko, moji domači pa lahko potrdijo, da se je moje sovraštvo do cigaret kazalo z loputanjem vrat.... vam zagotavljam, da je zgornja slika le simbolična! in bi tule bolj prišlo v poštev le eno veliko srce. :-)
Fočkam pa:

1 komentar:

Vreme pravi ...

Ha jaz sem bil nazadnje zadet pred mnogo mnogo leti, tako da nisem ravno najbolj primerna oseba za te zadeve, očitno tako kot ti ;)