sreda, 28. oktober 2009

Konkurenca...

...Sebijinim prstom?
ps: baje dama še nekaj časa ne bom..?!

10 komentarjev:

Nana pravi ...

Moji so tudi približno takole zgledali, pa sem jih že skoraj postrigla :)
Saj gre hitro... sploh tisti tamali :)

Sebi pravi ...

Ups... Draga moja, vzamem slike mojih prstov nazaj. Moji so lepši. To je dejstvo. Tvoji so pa res za hujšanje...

;-)

bucka pravi ...

desno spodaj je še en neobdelan! :))

ok, zdej pa čist zares: a to resno tut tok boli, kokr zgleda? ker se tko vsi hvalte s temi nohti, da vas mam že na sumu, da v resnici sploh ne boli (al ste samo tok pogumni)?!

:-) pravi ...

@nana: meni se vleče že več kot eno leto... :-(
@Sebi: no, no, a sem ti rekla, da sem vsaj tu konkurenčna!??? ;-) :-)

:-) pravi ...

@bucka: matr, pa res! grem takoj nazaj z reklamacijo! ;-)

Mene zdaj nič ne boli! Zgleda pa bljek!...

bucka pravi ...

no, zgleda res mal hecn, ampak glavn, da ne boli! jst upam, da če bom že kdaj pridelala kej tazga, da bo to poleti in se bom lahko važila v japankah :)) (sicer pa jst lahko pridelam kej tazga samo, če mi cegu na noht pade, če smo iskreni)

:-) pravi ...

ej men se ni za važit! glih v japankah te pol ful zaboden gledajo! in je nevarnost, da ti kdo pade v naročje, ko se spotakne, ker se ne briga zase! ;-)
sem mela kar nalakirane, čeprav je zgledal kt pri kravi sedlo! ;-)

Nana pravi ...

Kako eno leto? A ti nič ne rastejo?

Sebi pravi ...

Meni je tudi skoraj eno leto trajal, da mi je novi, mladi, lepi, svež noht spodaj zrastel...
Upam, da bo sedaj hitreje. Mnogooooooo hitrejeeeeeeeee!

:-) pravi ...

@nana: ja nekaj tudi rastejo! ;-) pa mi jih je kljub 3 različnim modelom superg/treking čevljev uspelo znova in znova "sesut"...