nedelja, 5. september 2010

Skoraj ponovljeno...

foto: I.L.
2004, 2006, 2007, 2010

8 komentarjev:

Maruša pravi ...

Bravo, Alja!

:-) pravi ...

In sotekmovalki Izyemna in Sončka! Brez njiju (in navijačev) ne bi bilo nič!

Nana pravi ...

Super družba, super uvrstitev... kaj še hočeš več :)
Smo te pa v Logarski malce pogrešali, da bi kakšno rekli :)))
Lahko gremo pa naslednje leto skupaj tečt... Torej?

:-) pravi ...

Se nič ne pritožujem! Bilo je super super super!
Na dveh mestih hkrati sem res težko, čeprav sem jih slišala, da je prisoten le del mene...
Hmmm. Odvisno od tega v kakšno vlogo me bosta vabili sotekmovalki! Pri plavanju se nekako bolj domače počutim kot pri teku. Čeprav me ima, da bi se pridružila Ntinemu izzivu. Ah ti datumi!

Uroš Sobočan pravi ...

Ti Alja boš si morala počasi omisliti svojo ekipo :)

mene štej zraven!!

striti pravi ...

dobre noge! vseh šest, seveda.

:-) pravi ...

Uroš, a misliš "suport ekipo"? Uau! Sem počaščena, da si se javil za člana! Zdaj bo treba samo še THE dirko izbrat! ;-)

striti, zardevam za vse!

Nana pravi ...

Evo, z Nto sva imeli v Berlinu podoben tempo... pa saj veš, da v družbi gre lažje :)