petek, 28. november 2008

Varuške


Zdaj se sploh več ne čudim, zakaj je Črna skoraj raje v varstvu kot pri meni.......

9 komentarjev:

Blaž pravi ...

Luškan tole

Anonimni pravi ...

Ha, ha, ha, to me spominja na našo varuško :-).
Je pa tko luštkana da bi ji kar lupčka dala. Cmok.
LP, Lenči

ninđa pravi ...

Ej, važn da ni na slabšem. To je najbolj pomembno :)

Anonimni pravi ...

Zakaj mi je to nekam znano :))) Moj mrcinko bi tud, pa sam ne more več na posteljo :(((

Alja, zdaj si vsaj mirne vesti lahko privoščiš shopping v Bxl ;)))
Lp, Suzana

:-) pravi ...

Lepo je temle našim mrcinam ja! :-) Kdo je že rekel, da bi bil včasih kar svoj pes? ;-)

Sebi pravi ...

@Alja: jaz?!?

:-) pravi ...

@Sebi: Bingo!!! :-)

bucka pravi ...

neverjetno, kako nehigijenično! pes na postelji! kako morte??!! ;)

Anonimni pravi ...

Smisel življenja je ležanje na kavču,
z možgani na off in Aljo...