sreda, 7. januar 2009

Zapeljivec



8 komentarjev:

Sebi pravi ...

Na ta drugi fotki (tam, ko kaže jezik) je tako nekomu podoben. najbrž je zgolj slučaj...

:-) pravi ...

:-) ja, podobnost je več kot očitna! ;-)
Slučajev baje ni! ;-)
Ampak sta fejst, a ne?! :-)
(hmmm... da ne bo tole ZF, moram prosit za dovoljenje za objavo podobnosti! ;-) )

Sebi pravi ...

Daj prosi, ja. Da še ostali vidijo podobnost med tema dvema lepotcema ;-)

mojcej77 pravi ...

Joj, kok mam jst zdej lepo ozadje na monitorju!!!
...ta prva slikca mi je še posebej všečna!!...(pa hitr si koleno pozdravi, no)
hug,
m

Anonimni pravi ...

Jaz tako rada gledam tvoje fotke. Kar večkrat, pa še spet, pa znova in znova. Uh, še dobro, da se nič ne obrabi :-)
LP, Lenči

:-) pravi ...

@Sebi: sem se odločila, da neobjavljenega ljubosumno ohranim zase... ;-)
@mojcej77: :-) bomo šle na kako fotosešn... pa bo še kaj za ozadje! ;-) koleno je pa boljše kot je zgledalo ob tistem škrtanju... sem še vseeno previdna...
@lenči: hvala!!! :-)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Tu na našem ozadju kuka tvoj konj, sam moje punce obožujejo konje. Lušno je prebrati tvoje zapise in pogledati odlične fotke, kot lahko vidiš tuka, mi je všeč tvoj blog:McCrafty: One Lovely Blog Award /všeč mi je tvoj blog

Ovca pravi ...

Meni je pa prva fotka blazno všeč!