nedelja, 14. november 2010

Perzijske rockerske mačke?


Tole ne, me je pa spomnilo na dogodivščine...

In kot nalašč, mi PC ne pusti naložiti fotk od tam????

Vir: VSEBINA
V zgodbi, postavljeni v osrčje Teherana, avtor skozi namišljeni indie rock duet, ki spoznava iranske glasbene skupine, mojstrsko zabrisuje mejo med realnim in fiktivnim ter prepleta komedijo, dramo in triler.

Negar in Aškan po izpustitvi iz zapora tavata po Teheranu. Ustanoviti želita svojo skupino ter nastopiti na glasbenih festivalih v Londonu in Parizu, a nimata ne denarja ne potovalnih dokumentov. Medtem ko iščeta morebitne kandidate za svojo skupino, spoznavata iransko glasbeno alternativo – navkljub budnemu vladnemu radarju tudi tam obstaja cela paleta glasbenih zvrsti, od jazza in bluesa do heavy metala in perzijskega rapa. Ob glasbi pa spoznavata tudi črni trg potnih listov in vizumov, ki bi jima lahko omogočil načrtovano emigracijo v Anglijo.

»Vse, kar vidite v filmu, je resnično. Zgodba je resnična, dodali smo samo nekaj elementov, kot je Negarina smrt. Res je, da je v Teheranu med glasbenim dogodkom vsak teden vsaj ena smrtna žrtev. Vladni agenti vdrejo v hišo in razženejo ljudi; njihovo vedenje je popolnoma nevzdržno. Želel sem posneti resničen dokumentarec, a tedaj sem spoznal te moške, ki so vedeli toliko zgodb in nisem mogel dopustiti, da v mojem filmu ne bi bile povedane. Subkulturna glasba v Iranu ni takšna kot v drugih državah. V Iranu skuša vlada vse iztrebiti.« (Bahman Ghobadi)

Ni komentarjev: