nedelja, 28. november 2010

Tapingi...

...s Spartathlona, različnih barv, oblik, z različnimi nameni...

6 komentarjev:

striti pravi ...

a so te stvari še tolk drage? men je fizioterapevt zaračunal 5 eur na 20 cm. je to običajno? in kje so hofer, lidl in to, ko jih človk potrebuje :)?

:-) pravi ...

Joj, pojma nimam! Mi smo imeli donirano in je bila moja naloga samo barvno uskladiti in narediti dober umetniški vtis! (joke!) Če mi je uspelo se vidi na 4. fotki, no al pa pri tem, da je Zdravc prišel v cilj in še vedno zganjal šale!
Je bilo pa zanimivo, ko so imeli eni kar izolir band al pa un tanavaden hansaplast brez gaz in drugih dodatkov. Pol se pa vprašaš: placebo ali gre zares?! Kakorkoli: dela!

Itak! Tile fantje hofer, lidl, ni da b človk govoru! ;-)

Staša pravi ...

kaj pa je to?

:-) pravi ...

Upam, da ne bo tega prebral kak fizioterapevt! To je en tak kukr elastični hansaplast različnih barv, ki ga moraš v "pravilnih"(odvisno za kaj) likih, barvih kombinacijah in različno nategnejene prilepit kjer te kaj muči. P aal rabiš hlajenje ali gretje tistega predela in pretok energije....(sej veš fizika pa to)
Pri Zdravcu smo uporabljali zaradi težav za ahilovo tetivo, planarnim fascitisom in veliko verjetnostjo, da dobi kak žulj.
Meni pa ga je Nika/Softi napopala, ko sem imela vnetje pokostnice.

striti pravi ...

no, zdaj mi pa povej še, kje jih lahko nabavim - resno, jih rabim. od koga ste vi imeli to donirano?

hvala!!

:-) pravi ...

Daj pokliči Pio 041599900!
Ima ambulanto Fiziopia v Dravlje centru? sej ne vem, če se tko reče, ampak zraven enga Spara v Dravljah. Če prav vem, Pia uvaža te trakove v Slo! Mi smo dobili od nje!