torek, 10. julij 2007

Grrrrrr!

Zdajle sem imela v mislih in s slikami "podprta" nova dva posta, pa ne bo šlo. Zakaj?
Ker me tale blogger mal... u glavo!... Enostavno ne morem napisati naslova posta. ????
Bom preverila še zjutraj na drugem računalniku, ampak svašta!
Zame, ki sem najbolj srečna, ko naš sistemski administrator ni na dopustu, ker v takem primeru dvignem telefon: "Jaz sem spet malce blonT... Ni mi jasno..." In dobim odgovor: "Vse za naše uporabnike." S tem, da je težava v hipu odpravljena! Ampak zvečer in na dopust... pa se mi enostavno ne zdi fer težit... Tale blogger me jezi tudi ob nalaganju slik, ko skoraj doktoriram ob njihovi postavitvi v neko kao obliko... Pa še kaj bi se našlo... Npr. ni mi všeč širina slike v headerju mojga bloga... Se mi zdi, kot da imam že nekaj doktoratov...
In ja vem, v bistvu me ne jezi tako tale blogger, ampak moje neznanje... Ampak tega se RES ne grem učit!

6 komentarjev:

nta pravi ...

ja, tole z naslovi zadnje cajte zeza - po moje je problem prav google oz. blogspot. napiši naslov v post pa ga kopiraj v naslovno vrstico in bo.

:-) pravi ...

Ntica hvala za hint. Težava je v tem, da me (takrat, ko "mu pride") sploh ne spusti tja kamor naj bi prišel naslov.
Zdaj je ratal, ampak pri takih stvareh se mi res ne da upoštevat tistga: "Read the f....ing manual!"

Anonimni pravi ...

jest sm mela učeri enak problem. za to, da se ti kurzor postavi v polje za naslov moraš kliknit malo ven iz okenca in sicer bolj levo zgoraj. :-)) kakorkoli že, mal poklikej tm u bližini. meni je hvala bogu ratalo. sm pa mislila, da bom doktorirala.
men se zdi pa tvoja fotka v headerju odlična. poglej kolk sm mogla jest čarat, da vsaj prbližn zgleda. tale tvoj sedi, meditira in gleda tvoj naslov. odlično. ne razumem kaj ti ni všeč....?
d

:-) pravi ...

Sem poklikala in je ratal! Hvala.
Fotka v mojem headreju je meni THE BEST. Naredil jo je sopotnik Miha na potovanju po Jemnu. Ujel je našega Dabuša. In me spremlja skoraj na vsakem koraku. Kot wallpaper na PC, nad pisalno mizo v službi, še za dnevno sobo sem jo mislila dat povečat... Me čist skulira! ;-)
Moti me pa širina slike (je poravnana v levo, ampak se (pri mojih resolucijah - če ma to sploh kako vezo?) konča tam nekje pod besedilom Ustvari spletnik. Ljubše bi mi bilo, da bi bila raztegnjena čisto do konca v desno... Ampak so bolj pomembne in zanimive stvari v lifu in se s takimi malenkostmi ne mislim obremenjevati. ;-)
(Mi pa vseeno godi tvoja pohvala! ;-) )

Anonimni pravi ...

to me spominja na nemško Ordnung und Disziplin :-) maš prav.
edino kar lahko narediš je, da jo daš v kakšen obdelovalnik fotk in tolk raztegneš, da ti bo segla do desnega roba.
je pa res za skulirat. še bolj pa verjetno, če si res bila v tistem trenutku tam....še bolj čutiš, ne?
d

:-) pravi ...

ne bom se več s tem ukvarjala. res. (no, vsaj do kdaj, ko me bo pičilo, da tko pa res ne more biti! ;-) )
za jemen pa vsakemu, ki me (še :-) ) posluša, svetujem, naj se čim prej spravi tja. preden postane turistična destinacija no. 1.