ponedeljek, 16. julij 2007

Ne ti meni...

"No vidiš Vid, tuki noter je pa en ptiček, ki, ko ga pogledaš, naredi ku-ku in potem nastane taka lepa slikca..."

"Poslušaj ti mene teta! Ne mi zvončkov prodajat zdajle! A čez nekaj let mi boš pa poskušala razložiti kako sem prišel na svet in kako je mama zvalila jajce... Raje me pelji na sprehod, poglej kako lepo je zunaj! Al pa k sestrični Lani, da vidim, če se ona tudi že tako slini. Pa da jo vprašam, če njej tud s tako škatlo non-stop pred očmi letajo?! Tole škatlo mal odloži, ker tista knjigca Moji prvi koraki, sploh nima dovolj strani, da bi vse slikce noter napopal. Je že zdej polna, pa še hodim ne! Ajde, akcija! S to škatlo se bom drugič igral. Ko bo dež..."

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Pravilno... treba je začeti zgodaj... in očitno imamo novega bodočega fotografa :)

:-) pravi ...

Ja, ne bi bilo slabo! ;-)

Pikapolonica pravi ...

Hej - tole v narocju ti pa prav lepo pase :-))

:-) pravi ...

@pikapolonica: hehe. luškan, a ne?! ;-)