sreda, 4. julij 2007

Tokratna polna luna

Je imela res močan vpliv...

Pravkar sem že od druge prijateljice dobila SMS: "spet dobrodošla v klub samskih...čudna so pota tega sveta", žlahtnik pa tudi podobno...

Čist tu mač!

Kaj se dogaja z medčloveškimi odnosi??? Halo?

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

punca, tale luna je tokrat tud mene zmedla. z veseljem te prebiram. ugotavljam, da sva si zelo podobni, pa da je prav škoda, da si ne vzameva časa za kakšen klepet. pa še fotografirava obe radi. tvoje fotke so fenomenalne... mačka, dobro bodi, pa spomni se zadnje prečute noči. :-)))
dana

Anonimni pravi ...

Enkrat je kriva luna, drugič planeti niso prav postavljeni, tretjič ....Glavni problem je v tem, da ljudje nekaj iščejo, pa pojma nimajo kaj. Hrepenijo po nečem, pa ne vejo po čem. In to iščejo pri drugih. da bi jim drugi zapolnili, ta njihov manjkajoči delček. Ampak moje mnenje je, da dokler sam v sebi ne najdeš tega kar iščeš, lahko zunaj sebe iščeš v nedogled....

Alja, hvala za ramo :)

Nika

:-) pravi ...

Kaj naj rečem? Še dobro, da luna pride in gre. In pač enkrat stopamo z njo obsijani in drugič v njeni senci. Obakrat se lahko kaj naučimo. Jaz sem imela tokrat srečo - mi je pot osvetljevala. In takrat z veseljem vidim, da mi sledite. In zavedam se, da bo drugič komu drugemu, ki me bo potegnil iz njene sence...
Insalah!