petek, 27. julij 2007

Nerodni teden

Začel se je v soboto, ko se mi je na kolesu raztrgala veriga.
V torek je zbolela tale mašina. So jo napadli virusi.
Nadaljevalo se je v sredo, ko sem že skoraj pred domačim pragom med tekom na tistih gladkih Golovških kockah lovila po zraku očala. Se je super končalo. Čeprav je to baje sedaj moderno, mi to poletje ne bo treba nosit minic...




Kolo je šlo v popravilo in se že vozim okrog.
Mašino je v roke dobil dr. sistemski in jo že veselo uporabljam.
Koleno gre pa na masažo...

Jutri je spet nova sobota. Torej je nerodni teden okrog.

4 komentarji:

striti pravi ...

tiste golovške kocke tud mene včas po zrak mečejo... res so smotane. k bi ble mal žive. vsakič se najde kaka nova, ki mal ven štrli... in čaka vsa voljna...
zdej pa že kej napiš. da se ni nerodni teden podaljšal?

:-) pravi ...

eto. nerodni teden se je spremenil v boleči teden... ;-) le kaj bo naslednji?! :-)

Anonimni pravi ...

Naslednji teden naj bo neboleči (ne iz nerodnega in boleč iz bolečega data neboleč:))

:-) pravi ...

iz tvojih tipk v moje telo! ;-)