ponedeljek, 23. julij 2007

Radar

Sem se peljala s čisto normalno, raje počasno, hitrostjo s kolesom po malce bolj obljudeni cesti. Ne danes, ker je moral moj "starac" (ne, ne k veterinarju, kljub temu, da sem to danes že skoraj 3-krat izjavila) na popravilo ketne, ker za po mestu bo še čisto dober. Bila sem vsa prešvicana, verjetno primerno rdeča v obraz in sopihajoča, ko mi nasproti pripelje možak, ves čil in v popolni bojni opremi. Me gleda kako se mučim, pa mi zavpije: "Ej, ne tako hitro, malo naprej je radar!" Ja, kaj sem si hotla. Bruhnila sem v smeh in z nasmeškom na obrazu pritavala do doma. En stavek je čisto dovolj, da ti polepša dan...

2 komentarja:

striti pravi ...

ja, meni so najboljši stavki tisti, ki vsebujejo glagole premikanja...
ti pa pazi, da te kdo ne zgazi.

:-) pravi ...

:-) polona ti si carica!