četrtek, 18. december 2008

Ne znajdem se...

...po treh letih ponovno pred in med to božično-novoletno norijo v domovini. Tri leta sem v tem času vandrala po svetu. In se izognila tej mrzlici. Predvsem nakupovalni. Ja, bom premislila, kako in kje bom naslednje leto... Saj ne rečem, da mi ni tu lepo, ampak res me mine, ko slišim tole:

5 komentarjev:

Nataša Pregl pravi ...

ja, shaping v btcju v kombinaciji z dežjem je pa sploh zmagovalen!!!

Staša pravi ...

alja, agree. moja mami gre z oskarjem (oziroma petrom) v nedeljo v malezijo, na borneo...

fino, ne?

Ovca pravi ...

Hej, pridi na sever! Mi imamo recesijo, razprodaje, nobene evforije, ker so protestanti za to preveč pragmatični, še sonček nas danes greje. Zakaj že jest rinem na jug? :-). Aja, da vam prinesem sonček!

Pikapolonica pravi ...

Jaz sem se letos na veliko izognila predbozicni guzvi in opravila nakupe doma v pizami preko interneta. Vmes sem pa pekla piskote. Kaksno razkosje!

:-) pravi ...

O drage moje! Čakam, da mine. ;-)