ponedeljek, 25. maj 2009

Hja...

...se zgodi...tudi meni!
Dobre štiri ure od slovenske meje proti severu... S sodelavcem čvekava o tem in onem, tako je pot minila tik tak. Potem sva šla prevzeti ključe najinih sob. Pa se možak malce poheca z nama in nama izroči ključe. Prav previdno izbira katerega bo dal kateremu. In dobim svojega s "spremnim besedilom": "for you miss with bad!" Prav lepo se zahvaliva in se spraviva do sob. Pa naju prešine. "Čaki čaki! Kako with bad? A ti je pa nimaš al kaj?!" "Bova vidla." Ja, sva vidla, da bo tuširanje res kar v moji sobi... No, to še ni vse! Najbolj me bo groza, ker... hja...hmmm... malce mi bo nerodno jutri! Držat bom morala jako strogo in mrko faco, ampak... no... kmmm... moja tagmašna obleka visi v predsobi ene 500 km daleč... Ostanejo mi kavbojke. In prav čudno mi bo v lakastih čeveljčkih s petko zraven! Ker, no, v tevicah s črnimi nohti bi bilo pa pač vseeno malce čudno, kaj pravite? Ah... Naj bo že malo počitnic! Drugače kmalu dobim kar tisti "tamoderni" jopič... Držite pesti, da ne že kar jutri, ko se pojavim na vratih!

Ni komentarjev: