petek, 25. september 2009

Sekiranje (ni za otroke pod....)



9 komentarjev:

ninđa pravi ...

AAAAAAAUUUUUU! :/
prva slika pa je prekrasna :)

ana pravi ...

mene najbolj zanima kdo je na tatretji sliki. upam da ne ti

Sebi pravi ...

Draga moja! Lahko bi se vsaj zdepilirala preden greš nogice na urgenco kazat (zarad mene lahko tudi z isto sekiro)
;-)

:-) pravi ...

Ja bilo je prekrasno... ;-)

@sebi: ej, že tko je blo treba obrezovat, bi rekli, da morjo kr nogo odrezat, če bi čarala še z depilacijo... ;-) Pa vizuelno sploh ni blo tko grozn! Ko bi ti vedla, da sem morala še une kljukce za perilo dohtarju za na nos prinest s sabo...! ;-)

Vreme pravi ...

Ne se sekirat, no...

McCrafty /Klavdija pravi ...

auuu, čiprej se pocajtaj!

:-) pravi ...

@Vreme: Sej je blo čist dost, ja...
@McCrafty: Hvala!

Tatjana pravi ...

Auuuaa! Čimprej se pozdravi!

:-D pravi ...

ups... sej sem vedla, da je gorništvo lahko tudi nevarno. ampak na sekiranje pa še pomislila nisem.
pocajtej se...