sobota, 21. november 2009

Preteklik, sedanjik, prihodnjik

Ja takle mamo.

Na letošnjem 14. ljubljanskem maratonu sem fotkala. Pa RES!!! nisem bila zadovoljna s svojimi fotkami. Vseeno sem s pomočjo prijateljev izbrala 3 fotke in jih poslala na natečaj Utrinki s 14. ljubljanskega maratona.

Na stvar sem malo pozabila in bila ob današnjem preverjanju internetnih strani malce presenečena... Baje sem s fotko OLEEEEE! zasedla 9. mesto!!! Jupi!!! In baje so me za 9. mesto nagradili? No, sem morala sploh preverit kaj je nagrada za 9. mesto! Morda to, da so naredili objavo na internetni strani? Ne ne! Velika brisača z logotipom časopisa Delo. Super!!! Samo ne razumem čisto preteklika, sedanjika in prihodnjika...

Če bi to vedela, bi si šla nagrajene fotke že ogledat, kjer baje visijo!
Dareta, z nickom OLE, ki je bil moj tokratni model, pa moram ob priliki častit pijačo!
In bravo Maks, za 2. mesto!

Ni komentarjev: