nedelja, 22. avgust 2010

Tega jutra..

7 komentarjev:

Nana pravi ...

Slikano z gradu :)

Uroš Sobočan pravi ...

wunderbar!

:-) pravi ...

Nana, ko sem videla, da si komentirala, sem pričakovala 2 drugi vprašanji! Eno bi ostalo brez odgovora! ;-) :-)

Nana pravi ...

Alja, osebnih stvari te itak ne bi spraševala na blogu ;)
Aja, pa nisi mi odgovorila :) Bi rekla, da sem na istem mestu stala, samo v drugo smer sem gledala :))
http://nana-nana22.blogspot.com/2010/03/vila-v-kateri-sem-zivela-25-let.html

:-) pravi ...

Ja sori! Mi je bilo samo po sebi umevno, da je to to! Zelo blizu sva morali biti ja! :-)
Sem bila prepričana, da boš kot poznavalka napisala, da je to vendar večer in sončni zahod...! ;-)

Nana pravi ...

Res, vsi ti kotički so mi znani... ampak jaz sem jih na žalost obredla s kužo in otroci ;)
Me pa vseeno veseli, da si si jih ti ogledala na kakšen drug način. No, sploh ker je bil večer, pa sončni zahod, pa...hmmm... :)))

:-) pravi ...

...ja domišljija ne pozna meja... :-) ;-)