sreda, 15. december 2010

Za protikorupcijsko komisijo...

...prijavljam podatek, da sem zadela!!! In to še boljše kot če bi šla tja, kamor ne smem. No, smem, ampak samo gledat! Tu mi ne bo treba samo gledat!!! A kaj sem zadela? Ne pokažem takoj, prec, zdaj!!! Al moram?
Bučka, ki me je izžrebala, je čista carica!!
No, Maša, ki je spekla te umetnije pa tudi!!! Ne morem povedat kako se mi cedijo sline... Sem mislila kar v celofanu pustit, da me ne zanese... Ampak za fotko, no!
PS: Maša ne štet! Je hotla Črna inšpekcijo nardit, če je Bučka to vse po ps izvedla in sem komaj preprečila, da ni bil to tak v celoti destruktiven preskus dobitka!

4 komentarji:

bucka pravi ...

:))) sam veš kaj, če jih ti tkole profesionalno fotkaš, še clo dobr zgledajo! Škoda, k jih ne morš s fotičem tut probat, bi bli zihr dobri :)) Bučka je vsa važna, k si rekla, da je carica! Potem sm jo mal dol peljala za tabo in je vsa nafrfulena un svoj mini rep gor tišala, tok je bla važna :))
No, jutri pa poročaj, če so za kej. Ker sicer znam fuuul boljše delat!

:-) pravi ...

No tko.
Zdej najprej okrog profesionalnosti fotke.. če bi jo tko od daleč pogledala, bi rekla, da so to uni ta trdi piškoti, k jih je treba najprej ob zid metat, da pol poloviš drobtine, da jih namočiš v mleko, ker drugače je ziher obisk pr zobarju...
Poročam:
Maša, mislim, da bosta z Bučko krivi za to, da se bo pri meni zrušil strop... Ker ne samo, da so piškoti dobri! So odlični!!!! Pa nič trdi ampak čist mehki... tko se stopi u ustih... kdo je že napisal kot hostja...ohhhhhh...in... hja... ne povem ali jih je še kaj ostalo... upam, da se vam že jutri ne javim iz sosedovega stanovanja pod mano... (je napisala vsa umazana okrog ust!)
Kdaj Bučka spet žreba??? Da vem kdaj in kam it podkupit!

IRA pravi ...

Ooo kako so leepi!!

bucka pravi ...

me veseli, da so ti za kej :) sam za naslednjo nagradno igro bo pa treba kej zdravega naštimat, kilo korenja al pa kej tazga. Mislm, zarad tvojih sosedov, ne :)