sreda, 13. marec 2013

12 ur rekorda Šmarne gore 2013









Romantični sončni vzhod, blato, blato in še enkrat blato, pozitivna energija vseh udeležencev, ter neizmerna dobra volja organizatorjev kepice in Avija. Ta zaresna in izredna dobra volja v vrečkah. Take ne dobiš na plačljivih tekmah. S tekaško majico in tekaško kapico, ki bo konkurirala tisti od Tekaškega foruma. Neprecenljivo! Odličen začetek dneva! Ja, saj vem. Če ste še lani govorili, da smo norci, boste letos brez slabe vesti rekli, da smo prašiči! Po štirih vzponih so čakale druge obveznosti... 

4 komentarji:

Rajko pravi ...

V soboto pa le pridi še preverit Šentiljsko blato ;)

:-) pravi ...

Oj Rajko! Da ne boš mislil! Ko sem prebrala, da se gre to soboto, sem začela prestavljati koledar po rokah, a mi nekako ni uspelo naslednjih dni raztegnit na več kot 24 ur... :-( Saj, če bi to pomenilo samo tisto, kar bi bila na Šentiljski, a vem, da sem v kondiciji, ki bi pomenila "zelo intenzivno" regeneracijo vsaj naslednji dan, ki pa si je ne morem privoščit...

Rajko pravi ...

V nsprotju s teboj, si bom jaz lahko privoščil naslednji dan intenzivno regeneracijo. Zato po pa grem. Pa drugič ;)

:-) pravi ...

Vidim, da sem se prav odločila! Ampak ja! Res si želim, da spet najdemo skupni termin!