ponedeljek, 8. april 2019

Zero waste shop Rifuzl, Ljubljana, Slovenia


Ko sem se potepala po svetu ter gledala vso plastiko in kupe smeti na vsakem koraku, sem preko spleta opazovala, kako v Sloveniji nastaja trgovinica, kjer se lahko nakupuje v svojo embalažo. Rifuzl: https://rifuzl.si/
Trgovinica je prava paša za oči! Ko sta lastnika Manca in Simon objavila oglas za prodajalko, sem za trenutek celo pomislila, da bi se prijavila za to delovno mesto. Pa vseeno ugotovila, da je moje mesto kje drugje. Navdušena sem nad pogumom lastnikov ter njunim prizadevanjem za manj smeti. Všeč mi je tudi njuna filozofija prioritet pri izboru dobaviteljev, da so slovenski in dobavljajo v povratni embalaži. Embalažo za nakup prinesite s seboj, ali pa tam kupite steklene kozarce, vrečke iz blaga, papirne vrečke... Res super trgovinica!  
Kaj vse lahko kupite v trgovinici si lahko preberete tule: https://www.facebook.com/notes/rifuzl/izdelki-v-rifuzlu/353956345397538/
Najdete jih pri kinu Šiška, na naslovu: Celovška cesta 111, Ljubljana. Priporočam nakup! 






Moje navdušenje je prijazna prodajalka Marcela še nadgradila z darilcem, s koščkom trdega mila. Pojdite preverit kako diši in kupite kaj iz ponudbe! ;-)

Ni komentarjev: