sreda, 21. maj 2008

Počitek...




v Taksimu

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

noro, tile zadnji trije posti oz. fotke!!! :)

Anonimni pravi ...

Čas se je ustavil... Ko bi le bila tam! Za vsaj 1 dan.

:-) pravi ...

@staša: sej je tudi bilo noro dobro... mene "tisti svet" čist začara... čeprav se z veseljem potem vrnem...
@sebi: hmmmm.... zakaj pa ne?! ;-)

:-D pravi ...

cool tematika motivov. razturaš.
ob teh fotkah ugotavljam, da sem res že počasi zrela za dopust in poležavanje....

bucka pravi ...

zakon!

balena pravi ...

Carske fotke, pa da si ujela mačke, ok, pse verjamem, ampak mačke??? Ko sem bila tam, nisem videla niti ene, pse ja. Mi je šele Orhan Pamuk v eni od svojih knjig razložil zakaj, ampak očitno se tudi tam časi spreminjajo.
Pet zvezdic za fotke (od petih možnih, seveda).

:-) pravi ...

če me boste tako hvalili, bom še pušco nastavla, da me še kar kam "pošljete"... ;-)
sej priznam no... paše! ;-)

Orhan me pa še čaka... trilogija v angleščini..., za katero imam občutek, da bo težak zalogaj...

Je bilo pa mačk kar nekaj... dobi Aiko pozdrave! ;-)