petek, 3. oktober 2008

Naredi svojega plišastega ljubljenčka

Boste rekli, da mi gre malce na otročje. Pa kaj mi ne bi šlo, ko vidim kako rasteta naša Lana in Vid. Pred tremi leti smo se z Ovco, Pegazom, maco56 in še nekaj Slovenci odpravili na polmaraton čez most med Dansko in Švedsko. Z Ovco sva ostali še dan po tem v Copenhagnu in raziskovali mesto z okolico. In po žensko sva zavili tudi v različne trgovine. Meni je še danes v spominu ostala ena, na katero imam tudi otipljiv, da ne napišem živ, spomin.
Ko sva stopili noter, sva bili edini, ki nisva imeli spremstva otrok. V ogromnih zabojih so bile različne, skoraj bi jim lahko rekla, cunjice. A v resnici so bile oblekice, kože različnih plišastih igračk. Zbral si si torej kožo, ki so jo pred tabo napolnili. Pa ne le s peno. Tisto bistveno kar nam da življenje smo dodali noter. Srce. Iz škatlice srčkov si izbral tistega, ki si ga namenil svoji igrački. Potem si si moral zaželeti željo in srček poljupčkati ter še pihniti vanj, da bi želja s poljubčki še bolj "držala". Igračko so pred tabo zašili, ti pa si moral v računalnik napisati podatke o njej. Kje in s kom bo živela, kako ji bo ime, rojstni datum... In v trup so zašili še črtno kodo, če bi se igračka slučajno zgubila, bi jo na podlagi tega kaj si vnesel v računalnik, vrnili lastniku. Zapakirali so jo v simpatično škatlo v obliki hiške. Moja misel je bila, le kako zdaj s hišo na avion... Pa sem jo zložila in razstavljeno prinesla domov. Ja, ni še konec. Zraven si dobil še certifikat z vsemi podatki o igrački in pesmico:

This furry friend
is just for you.
Stuffed with much love
and affection too.
Bunny has been filled with hugs
and given a heart
a lifelong friend
never to part.
You are very special
to me you know
My heart is with you
wherever you go
My feelings for you are
deep and true.
I will never stop
caring and loving you.

Bunny

3 komentarji:

bucka pravi ...

Kakšna luškana ideja!

Ovca pravi ...

Obujam spomine! Eno leto kasneje sem v to trgovino, ki je ob vhodu v Tivoli odvlekla otroke in zdaj lahko poslušam, kako našemu belemu medvedu bije srček.

Sebi pravi ...

Iiii, kako lepo!