četrtek, 16. oktober 2008

Pisarna

8 komentarjev:

ninđa pravi ...

A tvoja?

Anonimni pravi ...

Zgleda tako domače. Naša je kot ena sama velika delavnica...

:-) pravi ...

Ne, ni moja! Ta na slikci se mi zdela dobra za sceno iz kakega westerna. Se pa v njej nisem počutila nič domače... Je bilo tako, malce...mafijsko? ;-) in...okrog mene ene...šest?...moških, ki so govorili eno čist nerazpoznavno špraho. Tak kar mal beden občutek, ko ne veš čist dobro kaj mislijo naredit s tabo... nabost na kol in zavrtet nad ognjem sredi dvorišča, al pustit gosenicam, da te počasi oglodajo... Sej v resnici so bili čist prijazni z mano in so me begali le moji občutki... ;-) Skratka, še vedno sem raje v svoji, kjer mi na steni visi "optimizem" (beri: slike smejoče bejbe, pa Vida, ki mi kaže fakič, pa Lane, ki se mi smeji s tisto ta veliko dudo)...

bucka pravi ...

Ta pisarna očitno skriva eno strašljivo zgodbo! Ni čudn, kdo ve kaj je v unem sefu...

:-) pravi ...

Ja, tle bi rabli Fotra, on bi ziher znal tako sočno zgodbico o tem spisat! :-)

:-D pravi ...

a si na skrivaj slikala? iz naročja?

Anonimni pravi ...

Se mi zdi,da se to samo finta, mislim, da te je zanimala bolj tista stvar v levem kotu :)

:-) pravi ...

@:-D: ja sem mal undercover pa to... ;-)
@vreme: v kterem levem kotu? a sobe al fotke? ;-) hja, po tvojem bi potem v unem westernu igrala jaz bad gaja?! ;-)