sobota, 17. januar 2009

Uživancija!


Ko te pričaka tak pogled, veš, da bo dan sanjski.

Zgodnji odhod se je splačal.Kje si ti? Pogrešam te!Zakaj se nekatere poti tako redko srečajo?
Ob opazovanju Storžiča,

Kočne in okoliških hribov, predvsem pa tistih, ki so se na Grintovec povzpeli čez streho - o čemer so govorile vidne sledi so padle jasne izjave: "Alja je gotovo za stvar!" "Alja je vedno za stvar!" In smo šli. Peš na vrh Zvoha. S smučkami na ramah tja, kjer tokrat sedežnica ni delala.
"Skoraj Mont Blanška" naveza zadovoljno na vrhu. "Zdaj pa v celca!" "Kakšnga celca, vi niste celi!" "Ne bodi mona!" In od takrat naprej le še po nezratrakiranih...

"Alja, če ne bo dovolj jasno kako je strmo, kar zarotiraj sliko!"
"Bejž, da te ne povozim!"

Domov bo treba. Lepo je bilo. Ja, Alja bo še za stvar!

Nikon je ostal doma. Tokrat me je spremljal Canon.

6 komentarjev:

Pikapolonica pravi ...

Uf, ko tole gledam se mi kar tozi po Krvavcu..... se bolj pa po celcu! Le kdaj bom spet smucala na Krvavcu?! Zaenkrat se vozim le po kucljih tu v ravnemo Ohio. Do cesa boljsega je pa najmanj 6 ur voznje.

Anonimni pravi ...

Tvoje slike me ne presenečajo več... ampak tvoja dejabja pa vedno znova :) Smučanje po celem snegu na takšni strmini... jaz že ne!

Anonimni pravi ...

wauuu, kako lepo... prav lušte sem dobil, jaz bi tudi :) če bo sreča (inu vreme) že naslednjo soboto!

Anonimni pravi ...

Joj, ko bi tale sneg ostal do spomladi, ko se (do)končno vrnem v domače loge!!! Tale ravnina na severu ubija. Poročajo o nekem snegu, zunaj pa dež in 8 stopinj :((

Hvala Alja za prekrasne fotke in skomine ;))

Ovca pravi ...

Fouš tud jest!

:-) pravi ...

@nana: :-) kaj češ, odklopljena! ;-) - bolj stara, bolj nora! sej se da tud mal okrog, al pa abručat... ;-) ampak paše, ko slišiš: "no končno sem našel eno bejbo, k gre z mano po celcu!" :-)
@sosed: držim pesti, pa ti tud kaj poročaj!
@moje ptice selivke: lepo bi bilo, če bi šli spet skupaj!!! :-)