torek, 13. januar 2009

One lovely blog award

Ja takole. Malce mi je nerodno, malce mi godi, malce sem v zadregi, malce... No, če bom še dolgo pisala bom morala pa na malice... Kar je še vedno bolje kot na palice!
Mc Crafty je nominirala, pravzaprav že kar določila, moj blog za blog, ki ji je všeč. In to je podobno tistim prejšnjim zapisom, ko me je nekoč sosed "špiknil", da moram napisati 7 dejstev o sebi. In nato določiti naslednjih 7, ki se bodo "razgalili". Mi je bilo lažje! Ker sedaj sem v dilemi. Kakšen kriterij naj vzamem za tistih 7, ki jih naj bi zapisala? Naj bo to oblikovna všečnost, vsebinska všečnost, tematika? Pojma nimam. Hja, dragi moji soblogerji. Težka je in bo! Katere bloge spremljam? Kateri so mi všeč? Zakaj? So to tisti, ki mi ob pogledu na fotografije zaigra srce? So tisti, pri katerih se zamislim? Ali tisti, ki mi povedo kaj delajo moji domači, s katerimi se vidimo čisto premalo pogosto in nato preko bloga izvem, da ima moja najdražja nečakinja svečko iz nosa in morda, da je najdražji nečak "edu abuko?" ali kaj delajo moje ptice selivke (ki so vseh drugih vrst živali kot ptice: ovca, kojček pegaz, pikapolonica (si obljubila! ;-) )? Ali tisti, ki me motivirajo, da premaknem svojo rit izpred računalnika, si nataknem superge ali gojzarje in "hajdemo u planine, ajmo curice, ajmo dječaci, studenti, đaci, milicajci...i nikom nije ljepše neg' je nam, samo da je 'vako svaki dan..."? Blogi sodelavcev, ki mi pokažejo, da je onkraj sten kjer se večinoma družimo v življenju še marsikaj zanimivega ali pa kak blog, ki ga preverim čisto poslovno? Ali morda tisti, ki me napolnijo z energijo in mi, ko zapustim stran, ostane na ustih blažen nasmešek, da je pa svet res lep? In še težje mi je, ker je večina vseh, ki jih spremljam, mešanica vseh teh dejstev, ki sem jih nametala med tele tipke.
Mislim, da bom naredila nekaj, kar morda ne bo po pravilih, ki bi se jih morala držati. Se opravičujem McCrafty. Včasih tako zelo rada kršim pravila...
Tistih 7, ki jih bom zapisala, so taki, na katere sem naletela morda enkrat in se nanje ne vračam pogosto. So pa ob obisku vseeno naredili - iz različnih vzrokov - vtis name:

1 komentar:

Pikapolonica pravi ...

Kot kaze si me le spravila do tega, da se prikljucim bloggerjem! Mogoce mi bo to pomagalo ohraniti boljsi stik z vami, dragimi prijatelji na oni strani luze :-))
Se kmalu bereva na: http://pikapoka-pikapolonica.blogspot.com/