sobota, 11. april 2009

Banane!



V tem trenutku imam ob misli na banane slabo vest. Ker sem sosedu obljubila bananin blogerski žur in pohod v kak hrib. Pa niti prve niti druge obljube še nisem uresničila. A nisem mislila pisati o moji slabi vesti! Temveč o asociacijah na banane. Ena je govoto pesem Nece Falk, kjer se dere "Banane!", druga je bananin venec, in tista, meni najbolj ljuba, o kateri bi imela marsikaj za napisat, pa je "Banane!" kot sva se drli z mojcej77 na teku Runnerju v slovo. Takrat sem mojcej77 prvič videla. In kot da bi bil najin smeh nalezljiv, je bilo tudi vzdušje na teku, kljub slovesu, izjemno. In vsakič znova nas mojcej77 preseneti s kako lepo pesmico. Želim si, da bi jih nekoč objavili še kje drugje kot na TF in njenem blogu...
Danes je mojcej77 objavila:

Mehka sem,
dišim
in čakam nate.

Ne bojim se,
ne bežim
in sem tukaj zate.

Da me najdeš,
da me zgrabiš,
da ugrizneš vame.

Da me vzameš,
da me ljubiš,
da si tukaj zame.

3 komentarji:

mojcej77 pravi ...

A dej, zdej si me pa v jok spravla...in zraven se še režim - popolna kombinacija, da se mi začne kolcat!!!!
(in ker sem izjemno maščevalen človek, bom fejst mislila nate, pa se bo še teb! HA!!!!;)))

:-) pravi ...

Hvala hvala! Se mi že kolca ja! ;-)

sosed pravi ...

kar naj peče, ja :) jaz sem si uspel med čakanjem že zviti in pozdraviti gleženj od tebe pa še vedno nič :D