sobota, 11. april 2009

Nespodobno povabilo?

Verižni mail:

Kaj vse so ugotovili znanstveniki:
Če bi kričal 8 let, 7 mesecev in 6 dni, bi lahko z energijoproizvedenega zvoka segrel skodelico kave.(se splača?)
Če bi vztrajno prdel 6 let in 9 mesecev, bi proizvedel dovolj plina,ki bi ustvaril energijo enako atomski bombi.(E, to je ze boljse!!)
Orgazem pri prašiču traja 30 minut.(V naslednjem zivljenju hočem biti prasec)(Le kako so to ugotovili ... in zakaj ?!?)
Pri razbijanju z glavo po zidu porabiš 150 kalorij na uro.(Ej, ne morem pozabiti tistega s prašiči)
Ljudje in delfini so edina bitja, ki imajo spolne odnose zaradi uzitka.(A se zato Flipper vedno tako smeji ?)
(Prašiči pa imajo 30 minutne orgazme... Se mi ne zdi ravno fer...)
Najmočnejša mišica v telesu je jezik.(Hmmmmmmmmm........)(pri zenskah prav gotovo)
Som ima več kot 27.000 centrov za okus v jeziku.(Ma kaj je lahko tako okusnega na dnu ribnika ?)
Bolha lahko preskoči 350 kratno dolzino svojega telesa. To je tako kot da bi ljudje lahko preskočili nogometno igrisče.(30 minut... si mislis? In zakaj prašiči ??)
Ščurek lahko zivi do 9 dni brez glave, preden umre od lakote.(brrrrrrrr....)
Nekateri levi se parijo tudi do 50krat na dan.(V naslednjem zivljenju bi vseeno rad bil prašič.... Kvaliteta nadkvantiteto!!)
Metulji čutijo s svojimi stopali.(Oh, to je skoraj tako neumno kot tisto s somi)
Nojevo oko je večje od njegovih mozgan.(Nič, nič,... poznam nekatere ljudi, pri katerih je enako...)
Morske zvezde sploh nimajo moľganov.(Kot sem ze rekel, poznam tudi nekaj ljudi.....)
Potem, ko sem to prečital, lahko rečem samo: Srečni prašiči......


Nadaljna korespondenca:

K: Khm, samo toliko da veste, jaz sem po kitajskem horoskopu prašič.
B: Kaj misliš da si edini? Hehehehehe
A: In zakaj jaz nisem??? ;-)
B: Vse je v dobri hrani in pravem tajmingu :-)
K: Seveda nikoli ne škodi, če treniraš s kakšnim dobrim prascem...

Ja, vem, da tole niso prašiči!!! ;-)

2 komentarja:

mojcej77 pravi ...

Ahaha, dogaaaaaaaaajaaaa!!!:*****

:-) pravi ...

:-)))))