sreda, 5. marec 2008

Atene

Zdaj, ko vem katero mojo slikco so objavili v Adria Inflight magazinu, lahko pokažem še ostale, ki sem jih poslala:



Katera je pa vam najbolj všeč?

Ja, pa Staškino Robidišče je tudi v reviji! Ta izvod AIM bo torej v različnih znanih arhivih! :-)

**********************

poobjavljam 1.maja 2008:

Umakniti sem morala še eno slikico. Vojaka. Ker sem ponovno v nabiralnik dobila revijo, v kateri je objavljen, zraven pa pogodbo...

6 komentarjev:

Staša pravi ...

Jaz imam že tri izvide doma! :-)

Sem že v prejšnjem postu komentirala, da je Atenska fotka res nora: mesto na dlani.

Kar se pa Robidišča tiče pa lahko rečem samo "super reklama". Piše, da naša nona in nono oddajata sobe. Mi bomo pa čez 1 leto oddajali noro počitniško hišico. (sanje, h katerim strmimo in zaradi katerih imam že nekaj dni povprečno 4 ure spanja na noč).

:-) pravi ...

Se že veselim kam bom šla na počitnice! :-) Pa boste psom dovolili biti zraven?

Staša pravi ...

Ups, izvode, ne izvide :)

Psičkom bomo našli ustrezno rešitev, da bodo gostoljubno sprejeti. Ideje dobrodošle. V prvi vrsti bo družinam prijazno (notri bo torej otroška posteljica, pa prostor za previjanje...) Vem, da pomeni družinam prijazno pogosto tudi prijazno hišnim ljubljenčkom , ampak da hkrati ne moti koga, ki morda ne mara kužkov, ... kako imajo to drugje rešeno?

:-D pravi ...

čestitam za objavo fotke. tud ostale niso šfoh. najbolj me privlači tista s fantom ob hišici, s streho nad glavo in z grškimi grafiti. le kaj tam piše...

Anonimni pravi ...

Tile frajerji v kiklicah so jako posrečeni ;)

:-) pravi ...

@staša: moram priznati, da v "penzionih", kjer je dovoljeno za pse še nisem bila in poznam to bolj iz pripovedovanja prijateljev. Pse so lahko imeli povsod. Celo v posteljah. No, s tem se jaz ne strinjam in imava s Črno že odkar sva "na svoje" črto pred spalnico, ki se je ne prestopi... Tako, da če bi bilo možno, da je pes notri v "skupnih" prostorih, bi bilo meni že popolnoma dovolj. S sabo ima deko, ki se jo da v kak kot in pove, da je v času počitnic to njeno mesto.
@:-d: pojma nimam kaj je spisano! Bi bilo pa zanimivo vedet ja! ;-)
@sosed: da o učkah ne govorim! ;-) (saj veš, moja šibka točka! ;-) )