četrtek, 28. februar 2008

Čakam...

.... pa čakam, pa.... samo prazen zaslon z napisom: Nalaganje... Spodaj pa v neki stotinki sekunde zabliska: Error on page, nato pa se izpiše: DONE.
Uf! Zdaj sem šla tudi že po pomoč, ki se ji reče Help Center, pa da vidimo...
...In čakam....In vmes bodo morali počakati tudi:
-tisti, ki čakate, da vam že enkrat odgovorim...
-une firme, ki mi pošiljajo reklame za povečanja (od računa do penisa) in se jim tako ne bo povečal promet za 0% kolikor prispevam...
-moje jutrišnje obnašanje, ker v spamu ne moram preveriti horoskopskih napovedi...
-vsa ljubezenska pisma mojih ljubimcev...
-dobri nasveti by walk the talk...
-čveki by gtalk (ja vem, skrajni čas, da inštaliram Skype - potem bo šele štala!)...
-slikce in filmčke verižnih e-mailingov in da ne naštevam dalje, ker zgoraj bo že skoraj 4-mestna cifra koliko je prejetega, spodaj pa belina....
Joj, joj ojoj, zdej sam Bog (No, morda tudi kdo od vas in me že pošteno preklinja...) ve kaj vse zamujam... Se mi zdi, da tudi nekaj precej pomembnih stvari, ki imajo vsak hip deadline ali pa ga že zamujam....Bom tko kt Nta: BEMTIGMAILOVO!

2 komentarja:

Ovca pravi ...

Evo, ti "pomagam" s horoskopom: "Namesto da se zapletate v neskončna dokazovanja, ki bi tako ali tako prepričala le tiste, ki so že prepričani, si naredite uslugo in končajte tisto, kar bi moralo biti že zdavnaj končano. In to brez obžalovanj." Vir: Delo

:-) pravi ...

@ovca: Jao! Grem pisat poročilo! Očitno izgovori ne bodo pomagali! ;-))))
PS: horoskop, pa verjetno tudni ne! :-))