sobota, 20. september 2008

Zažmuuuuri

A vidite, da mi je pomižiknil? Ne, ne se bati! Nisem padla v nezavest! Pa tudi če bi, sem imela družbo dveh zdravnic. No, ena bo pediatrija in jaz verjetno ne bi bila več njena najboljša klientela...
Končno, da na enem koncertu (na koliko jih pa sploh grem?) nisem bila najstarejša. Čeprav...

...Godine prolaze nervoznim korakom
godine prolaze mi stojimo
jesmo li sretniji i jesmo pametniji
godine prolaze mi gledamo...

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Vidim, da si čisto not padla. Tako kot jaz po njegovem koncertu. Fant pač zna. Ups, moški pač zna...

Anonimni pravi ...

Dokazni materialje poslan po e-mailu. Da s vidi kako blizu je bila Odklopljena... prej priklopljena :-)))
Koncert je bil odber ni kaj....

Pikapolonica pravi ...

Tegale sem ti pa posteno fous. Le kdaj bom jaz imela spet priliko za kasen takle Yugo koncert. Se pa v mojem avtu neprestano vrti CD Go Marko Go - Trubaci.