četrtek, 12. februar 2009

Enostavno...2.del

Kakšne vse igrače lahko nastanejo iz stekleničk, plastenk in ostale šare...


Medtem pa dama praznuje svoj 50. rojstni dan in zanjo plačujejo mastne denarce...

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

preverjeno ... naša gospodična Z. med igro recimo najbolj uživa pri stresanju ropotuljice, narejene doma iz prazne 0.33-litrske plastenke in makaronov in pri mečkanju, pokrivanju z in trganju astro folije.
za pojoče, igrajoče in utripajoče igračke, ki jih poganja elektrika, pa ji skoraj ni mar.
easy does it.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Da rada pogledam tvoje fotke že veš:) in ker ravno kroži okrog igrica s fotografijami, sem te "pofočkala" na moje blogu:McCrafty: Šestica

PolonaP pravi ...

1.obisk.

všeč ker je ena fotka, malček teksta in ker so fotke fine.

razen tega, da sem ti seveda fovš, ker potuješ.

jaz pa sedim doma in suhe žemlje ribam.

:-) pravi ...

@enxen: če pomislim, da sem baje plazila in racala ter pri tem jedla kurje drekce (ni čudno kolk sem zrasla! ;-) ) potem mi gre ob vsej plastiki, ki jo prodajajo in se sveti, kar na jok.
Ampak ne dam pa tistih lepih spominov, ko sva šla z očetom v Trst (takrat se tovrstnih igrač še ni dobilo tu) po Barbi. In njene oblekice. Pa je zasnežilo in sva morala zaradi zaprte ceste prespati na Primorskem... No, na koncu je imela Barbi vseeno več tistih oblekic, ki sem jih sama zašila kot kupljenih.
@mccrafty: ojojjoj! ;-) se bom potrudila, ampak se bojim, da bo ravno tista ta šesta taka, ki je že bila objavljena! ;-)
@polonap: dobrodošla! veš, potovanje si lahko narediš že iz ene v drugo sobo, ali pa v sosednjo ulico! Pri tem imaš odprte oči in odpirajo se ti novi svetovi! ;-) (joj, kolk sem zdele pametna!) Ja, sem enkrat že napisala, da mi je življenje tu lažje, ko vidim drugačnost, enostavnost, odprtost... drugod!