sobota, 21. februar 2009

Lovljenje senc


11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pa sem res shujšal od takrat.
;)

:-) pravi ...

:-) res te je vsaj pol manj ja! ;-)

Anonimni pravi ...

Sam poglej kakšne mišice sem imel
;(

:-) pravi ...

:-) daj daj nad sedanjo čvrstostjo se ne morejo primerjat! Ups, da me ne bo kdo za uhe vlekel! ;-)

Anonimni pravi ...

Dokler boš preverjala čvrstost mojih mišic sam na uč, mislim, da te nobeden(a) ne more za uhe vlečt.

PS: zdej mi je pa jasn, zakaj si na "sej veš kje" skoz za mano hodila ;P

:-) pravi ...

:-))) ja so mi všeč čvrste moške rite!!! ;-))))

Anonimni pravi ...

(Zdej bi tule gor moral bit naliman en smiley, pa ga ne znam...)
FEJST RDEČ V ZADREGI SMILEY

:-) pravi ...

:-)) ne bodi preveč skromen!! ;-)
(zdej bom mogla pa res bejžat! ;-) )

Anonimni pravi ...

Takle se zmenva: Jst Tasrednji (upam, da sem si prav zapomnil) glede tegale ne bom nič povedal. Če ne bo sama opazila.
Za drugič, pa... Da ne bo kakšnih motečih faktorjev in da boš lahko hodila vzporedno z mano in ne za mano, ne bom več oblačil pajkic ;)

:-) pravi ...

Ok ok. Bom čist tiho tudi jaz! ;-) No ja, kar se pajkic tiče... A nisi reku, da dokler sam gledam... ;-))))
Hja in to ni moteč dejavnik! To je kvečjemu motivacija! :-)))))))
Ups! ;-)

Anonimni pravi ...

Vredi, zmenjeno.
Pajkice: če bosta unadva tvoja KRCŠLSRVJL letos zalaufala, bo "motivacija v pajkicah" (ob preganjanju Tečkena3izMB) itak za vama. Potem pa tako sploh ne bo važno, al imam oblečene pajkice al pa futo.