sreda, 16. julij 2008

Sedim...

...ob odprtem balkonu, zavita v brisačo, iz mene pa teče švic... Sem se spravila zjutraj tečt. To sem imela v planu že za prva dva dni, a sem bila prvi dan prezgodaj zmenjena za odhod naprej, včeraj me je presenetil potres. Nisem verjela, da prav vidim, ko sva se s sodelavcem sprehodila ob obali, da imajo pravo tartansko stezo! In celo na mestih, kjer prečka sprehajalne poti je znak (to moram it slikat!), da je namenjeno tekačem! In srečala sem ogromno starejših upokojencev, ki so se šli hitro hojo. In celo enega tekača! Moram priznati, da kakih velikih dolžin nisem naredila. Že po pol ure mi je bilo tako neznansko vroče... In zdaj se naslednje pol ure hladim. Švic kar noče nehat lit iz mene! Počutim se skoraj kot v savni. Sem šla preverit koliko je stopinj. Je le 22. Celzijevih. Počutim se kot da bi jih bilo 40!

Ni komentarjev: