ponedeljek, 10. november 2008

Pasje zadeve

Preden ustvarim kak drug zapis (npr. o Sladkih6 in 3. Peš na Pohorje), za Sebi poobjavljam (bilo je že enkrat v Trtah, pa ne najdem v kateri številki-morda v kateri od številk, ki niso objavljene na spletu) najino doživetje s Črno, kot bi jih zapisala Črna... Draga frenda, da boš videla, da se (nam) pač zgodi tudi to in da sem popolnoma razumela... ;-)
Bogatin
Hov, veste kateri letni čas imam najraje? Zimo! Takrat me Alja še posebej rada vzame v hribe. Eden mojih prvih osvojenih vrhov je bil Bogatin. Prvih v vsaj dveh pomenih! Prvih, ker do takrat res še nisem bila na prav veliko vrhovih razen tistih hribčkov okrog Ljubljane. Nisem smela obremenjevati svojih mladih kolkov, ki do takrat še niso bili do konca razviti. Prvih pa tudi, ker sem ga prva dosegla, kar bom opisala.Alja se je s sodelavci pripravljala za osvojitev Mont Blanca in eden od treningov je bil vzpon na Veliki Mahavšček ali Bogatin. Takrat še nisem vedela kako se je treba obnašati po hribih. Saj veste, ni fino, da greš sam, če greš, moraš povedati kam greš in podobna pravila. No, meni je šlo vse prepočasi. Ko si je Alja obuvala tiste čudne plastične čevlje, sem opazila dva prijazna mladeniča, kako jo mahata proti slapu Savici. Zakaj ne bi šla še jaz? Alja mi je kasneje povedala, da me je klicala, ampak kaj, ko je tam voda in je nisem slišala. Prav zanimivo je bilo. Ko sem prišla do teh dveh mladeničev, sem videla naprej še en par in jasno sem morala iti pozdravit. Nekaj časa sem hodila z njima, potem pa sem spet ugotovila, da so pred nami ljudje. Tako sem prišla na Komno. Tam je tako dišalo iz nahrbtnikov planincev, da se nisem mogla upreti in tudi, ko so nahrbtnike zaprli, sem šla za vsak slučaj kar za njimi. To, da Alje ni, se takrat pravzaprav sploh nisem spomnila. Pot nas je vodila proti Bogatinskim vratcem in naprej na Bogatin. Tam so me na vrhu začeli ljudje spraševati, čigava sem. Jasno mi je bilo, da nekaj ni ravno prav. Skupaj smo se vrnili proti Vratcem, potem pa se je skupina razdelila. Večina jih je odšla proti Krnu, le dva pa nazaj proti Komni. Želela sem z večino na Krn, a so se odločili, da bi bilo pravzaprav najbolje, da me eden od teh dveh priveže na vrvico (še dobro, da jih tile planinci vzamejo s seboj!) in me odpelje nazaj proti Komni. Na poti med Vratci in Komno smo nato srečali Aljo in sodelavce. Moje (baje tudi Aljino) veselje je bilo nepopisno! Dobila sem nekaj šole o tem kaj smem po hribih in česa ne. Če se le da, se pravil držim, včasih me pa vseeno zanese… Hov!

9 komentarjev:

Sebi pravi ...

Hvala!

Anonimni pravi ...

Hm, le kaj vse bi izvedeli, če bi naši pasji ljubljenčki znali govoriti :-). Kako je moralo biti tesno pri srcu, ko jo je lepotička mahnila po svoje.
Še veliko prijetnih skupnih trenutkov vama želim.
LP, Lenči

Anonimni pravi ...

O, ti lumpa... ti ja, Alja! ;)

Sebi pravi ...

Sem včeraj na lastni koži skusila kako tesno je pri srcu, ko gre kosmatinka po svoje. Ko se zgrešita z njenim najdražjim. Samo, da se je dobro končalo. Sedaj pa dobita nekaj takega od Miklavžka:
http://www.nmoa.org/Products/hiphugger.htm

bucka pravi ...

To je totalno grozen občutek. Enkrat, ko smo še živeli na kmetih, je šla Bučka z Linčko (ki je bla takrat še kmečka ketnarka, ampak kadar na prostosti pa živahna lovka) mal okol (za nosom...). Lina se je vrnila, ker je točno vedla kaj pa kako, moja butara si je pa mal več časa vzela in sm jo 20 minut klicala in čist sm bla zmešana. Lina tut. Nakar se pasja dama prikaže... Vem samo to, da si ne bi nikol odpustila, če je ne bi blo nazaj, ker je bla čist moja krivda. Grozn občutek.

:-) pravi ...

Jap! Res neugodno... In moj zapis zgoraj je eden "blagih" Črninih "muh"...Ampak sej je pes kot gospodar, a ne?! ;-) Kako če bit kej drugače! ;-) Smo se šli (v njenih otroških/mladostniških letih) odpoklic... Jaz: "Črna sem!" Črna pa z vsemi štirimi v luft pa v rikverc... po ceeeeeelem Ljubljanskem barju... "Jao, a to naj bi bila pasja inštruktorica?!" je pisalo v oblačkih nad glavami tečajnikov... ;-) Smo uvedli novo komando "STOJ!" Če dobro pomislim, je pa morda Črna tista, ki je zaslužna za moj tek... in te "zasluge" pripisujem čisto napačnim... ;-)
Je pa še vedno "zvita". Kadar sem pobudnik kakega izleta s kako grupo, ve, da imam glavo zamoteno z drugimi mislimi, bi ona še vedno malce... po svoje... Zato jo v takih primerih raje prepustim varuškam. V dobro obema!

ninđa pravi ...

Js se pa spomnem ene pasje prigode ob Savi. Akterji so bili pa Črna, Luna in Piin pes...kok smo se drle, ko so paglavci v goščavo/šumo spizdili na lov za mrhovino :S pa Črne kr ni in ni blo...kok mi je blo grozn!

:-) pravi ...

No evo. Sem očitno še kej smotanga raj že kar pozabla! ;-)

:-D pravi ...

luštn napisano, definitivno si pa ne želim biti v tvoji koži. bi kar ven skočila od strahu, kdaj jo bom spet vidla, če sploh...