ponedeljek, 3. november 2008

Tisti dan

Bil je izredno lep dan... Tisti, pred Ljubljanskim maratonom. Tisti dan, predno je moj kompaktni Canon rekel, da se ne gre več. Na tisti dan sem uspela narediti nekaj fotk v okolici Rakitovca na Primorskem.








7 komentarjev:

bucka pravi ...

Uf, sem se zdajle ustrašla.. berem Tisti lep dan pa tko naprej, pa prva fotka kuža... sm že mislila...

:-) pravi ...

Ups! to bi bilo pa čist prehudo! Ta mesec ni bil moj! Črna je svetovna faca in danes navsezgodaj, ko sem še brez očal plužila okoli, si je že želela pulit za špago... Pa sem imela občutek, da jo bo včerajšnji izlet z Mihijevo Ukico še vsaj za danes utrudil.... ;-)

Ovca pravi ...

Noro dobre fotke! Čeprav je bila meni najboljša tista na kateri drevo raste iz rdečega ruja, pa je ne najdem v tvojem izboru :-(.
Komaj čakam, da dobiš nov fotoaparat!

:-) pravi ...

Bom objavila tudi tisto! :-)

:-) pravi ...

Aparat pa upam, das bo že jutri!!! Jupi! :-)

:-D pravi ...

tralalalala

Anonimni pravi ...

Fotke za dušo napolnit z lepoto.
LP, Lenči