petek, 27. marec 2009

Pride dan


ko imaš občutek, da se je sesul svet.
Poleg vsega, kar si ne želiš, da bi se zgodilo tebi, se zgrinjajo temni oblaki tudi na ljudi okrog tebe in tiste, ki jih imaš tako ali drugače rad. Včasih se počutim kot en strelovod ali ena navadna kanta za smeti. In ja, danes je bil definitivno tak dan. No, nadaljevanje včerajšnjega. In še nekaj prejšnjih...
Prosim, moj recycle bin je tokrat definitivno poln in že leti čez rob, zato prosim, da ga do nadaljnega ne uporabljate in uporabite kakega drugega! Hvala Sebi, Softi, Fifty in Pajk za pomoč pri praznenju, naslednjič vam bom hvaležno podstavila svoj koš!



Moram opisati še eno današnjo zgodbico. Se mi zdi, da je bila za vse odlična! Zgledalo je pa kot: Bodi previden! You are on candid camera!
Delovni dan se je prevesil v drugo polovico. Nekdo potrka na vrata. "Ja, naprej!" Nič. Ponovno. "Jaaa! Naprej!" Nič. "Jaaaaaaaaaa!" Končno v sobo stopi mladenič, za katerega ne morem takoj reči ali mu je nerodno ali ima nekaj za bregom. "Oprostite, pošto imam za vas." "Zame?", in pogled mi zajadra na steno, na fotografijo Vida, ko je bil star nekaj dni, s podnapisom: "Teta pridi! J***š službo!" Nečak Vid, in sem jo dobila na ta način. Kaj me čaka tokrat? Kdo me bo tokrat presenetil? Mladenič začne iz torbe vleči škatlico in nato še manjše škatlice. Prosi me, da se podpišem na nek papir, da bodo lahko vedeli, da je bil res pri meni. Vmes mi razlaga, da če mi bodo stvari všeč, jih lahko nabavim v lekarni. Ups? Bom v naslednjih dneh odpravljala celulit, hujšala s čudežnimi kroglicami ali kaj drugega? Med podpisovanjem se začne mladenič na glas smejati. Prav začudeno ga pogledam in mi reče: "Joj oprostite, ampak tole je pa tako dobro, da se moram smejat!" in pokaže na Vidovo fotko. Rečeva še besedo, dve in odide. Jaz pa kmalu za njim iz sobe v tajništvo po kavo. Začnem razlagat kaj se je zgodilo, ko potrka na vrata. Raje kar utihnem, predno pokvarim sceno. Med sodelavci, zbranimi tam, si mladenič izbere eno od sodelavk in ponovi postopek, ki mi je bil zdaj že poznan. Odide, mi vsi v smeh, s hodnika pa rjovenje. Mi pa vsi zabodeno gledamo "kwa dogaja?" Najbolj skuliran sodelavec tuli na mladeniča. Da kaj hodi, da smo resna firma, da je akviziterstvo prepovedano.... Poskušamo omiliti situacijo.
Veste kaj smo dobili??? Brezplačni vzorec prehranskega dopolnila, na katerem med drugim piše:
Strong nerves, Moč miru, Pomirja brez občutka zaspanosti...
Lahko si predstavljate koliko smeha je bilo po dogodku!!!


Pride dan, ko se nasmejiš ravno zato, ker gre vse narobe in ugotoviš, da imaš srečo, da delaš med ljudmi, ki te tako dobro poznajo, da vedo, kako te je treba spraviti v dobro voljo. Tudi, če za to uporabijo Fuzl! ;-) Hvala moja T, Balena, BOFH in V. (Pridi že nazaj! Pogrešamo te!)!!!

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ja tko to je, včasih je boljš, da na "mino" stopi raznašalec raznih mešanic tablet kot pa PRIJATELJ/ICA
:-)

(ZeloskuliransodelavcPRESS)

pikapolonica pravi ...

Tale J....s sluzbo - Vid me je spravil v tak smeh, da so tekle solze po licih, potem pa se raznasalec... Tale je res dobra

:-D pravi ...

draga alja... pa ravno v petek si me klicala... prav rada bi bila jaz enkrat tebi kanta... cmok...

:-) pravi ...

@zeloskuliransodelavcPRESS: z veseljem ti še kako mino nastavimo, če se bomo le lahko smejali... ;-) :-)
@pikapolonica: ej, mi je vsakič lažje, ko pogledam na steno! ;-)
@:-D: v petek sem te klicala ne kot kanto ampak kot slavljenko!!! Vse najboljše sem ti želela voščit! Kanta boš lahko kdaj drugič! ;-) Čeprav upam, da je ne bom rabila! No, da mi bo moja čisto dovolj! :-)