sreda, 13. junij 2007

Test


Men je bil tale test ful všeč.

V katero smer se pelje avtobus?

6 komentarjev:

Staša pravi ...

si kar ne upam odgovorit, ker na vseh teh testih dokažem, da nimam absolutno nič domišlije.

enkrat smo dobil nekje en list, na njem je bil okvir, pa 2 minuti časa, da kaj narišemo. jaz sem narisala hišo in sonce, vse strogo V okviru. eni so pa narisal slona in je bil okvir sam podlaga. :(

drugače pa se mi zdi, da je avtobs na miru, ker nima šoferja.

ninđa pravi ...

V desno :D

:-) pravi ...

Mislita ali vesta? ;-)
Še malce pustim, pol pa napišem, kaj je bil rezultat in razlaga v vrtcu!

Staša pravi ...

Hja, lahko pa takole: če je angleški avtobus, gre v desno, če je pa naš, gre pa v levo. Na tej strani namreč ni vrat.

Dej že odgovor!

:-) pravi ...

:-)
Staška, prav imaš!
Otroci so rekli levo, ker se ne vidi vrat!

Sem pa tko kot ti, naprej pomislila: saj ni nikogar noter! Potem po mojčino: tko kot beremo, od leve v desno! Naslednja je bla: kva me hočjo nategnt?: a je možnost, da bi šel naprej al pa nazaj? in tako nekoliko puta... ;-)
Pa tko enostavno!

Anonimni pravi ...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

kok sem pametna!