sreda, 16. maj 2007

Baby Boom

Začelo se je s črno-belimi slikicami, ki sem ju dobila od svojih bratcev. Naš mali. Naša mala. Vid in Lana.






Iz črno-belega pričakovanja sedaj, po skoraj 4 in skoraj 2 mesecih, nastajajo mnogo bolj barvite slike...



Vid (no v bistvu njegova starša) mi je že precej mlad poslal po hitri pošti zanimivo sliko, ki sedaj visi nad mojo mizo, ter zraven sočen komentar: "Teta pridi! J...š službo! Nečak Vid"


Prav lepo mi jih je gledat! Vid se mi je celo pustil pazit in prav važna sem se sprehajala po Tivoliju z željo, da bi koga srečala in lahko pokazala tisto malo smejočo bučko! Tudi Lani sem se ponudila za varuško, a moramo uskladiti termine...

Z Mojco sva tako ali tako rekli, da če naju bo, teti, kdo vprašal: A je tvoj(a)? Suvereno odgovorili z: Ja! Saj sta tudi malce najina...

In zadnje pol leta je en tak baby boom. Poleg telih naših dveh štručk, je Staša rodila Anušo, Lucija Davida, Nađat(uradno Nataša) Žigo, Mateja Drejca, 4 sodelavke,... Zdaj sta na vrsti Sonja in Minca... Ja morda enkrat tudi jaz...

Ni komentarjev: