ponedeljek, 7. maj 2007

Sem tako važna!

Več mojih prijateljev je carjev! Ampak na tega CARJA sem pa še posebno ponosna! Car Miha Valič!

Prvič sem ga srečala kot majhnega sramežljivega dečka, ki sem ga učila plavat v šoli v naravi v Savudriji. Zrasel je v postavnega samozavestnega mladeniča. Kasneje sem bila še enkrat za nekaj časa njegova "tršica". Ko sta s psičko Uko, zlato prinašalko, osvajala prve korake reševanja. Ampak me je prerasel! Po centimetrih in znanju. V šolstvu pravijo, da je največji uspeh profesorja, če ga učenec prekaša. Miha in Ukica sta eden najboljših reševalskih timov pri nas. Če se zgubim ali me zasuje plaz/ruševina ali pa bi pogrešali koga od mojih, bi si želela, da iščeta tudi onadva. Potem je pa on mene učil - alpinizma...

Pa ni car le zaradi tega, ker me je prerasel! Car je zaradi tega, kakršen je. Všeč mi je njegov moto: v življenju je treba uživati. In skupaj smo uživali jeseni 2004 v Španiji, kjer je nastala zgornja slika. S tevicami z nogavicami sva hodila po muzeju v Granadi kot dva Čeha... (Če najdem kako boljšo, jo bom zamenjala). Še nekaj slik (nam je prijazno objavil na spletni strani drug Miha)

Miha pa je v letošnji zimi opravil svetovni podvig, ki mu ni para! Osvojil je 82 pomembnejših 4 tisočakov. In prav za malo se mi je zdelo, da so istočasno poročali o drugemu Slovencu, ki ga zdaj ne bom imenovala, kot svetovnem fenomenu, o Mihiju pa še v Pa še to niso objavili vrstice... Mihi, te bomo morali naučiti, da je skromnost sicer lepa čednost, ampak z njo boš težko kaj v lonec dal! ;-) Zato si dovolim, da vas v njegovem imenu povabim na njegovo predavanje o podvigu, ki bo v četrtek, 24.5. ob 20.00 v GOML (bivši Španski borci). Več pa si preberite na njegovem blogu, meni so fenomenalne fotke! Pa pridite! Ne bo vam žal!

Ni komentarjev: