nedelja, 6. maj 2007

Poraz ali zmaga?

Teden pred prvomajskimi prazniki me pokliče Lenčka. Moja motivatorka! :-) Me je spravila pred dvemi leti na tek trojk in da sploh tečem, pa pelje me odplezat kako smer, spravi na kolo, pa v šoping v daljne kraje ;-) in zmeraj je za čvek, ravno takrat... :-) Mi reče: "Midve bi šli pa na Grossvenediger v petek, na turno smuko!" "Ampak... Saj veš, da sem svoje stare pancarje že pred novim letom vrgla stran in letos sploh še nisem stala na smučkah!" "No, premisli in pokliči!" Kaj mi je preostalo? To, da sem odbrzela v štacuno po pancarje in hajdi u hrib!...
In smo šli. Še Nevenka in Vrbči.


V Johannis-koči so nas razvajali..., da smo premišljevali, če ne bi kar dlje ostali...

Tule bomo šli.

A je še daleč?

Levo - vrh (3666m).

Nevenka in Vrbči z vrha

Po koluarju skoraj do koče


Zakaj poraz in zakaj zmaga? Ker vsi tisti, ki me poznajo, vejo, da sem skrajno trmasta... Tu, pa je nad trmo zmagal razum.

Nisem prišla na vrh. :-( Kondicija me je "izdala" - poraz. 1. letos sem turno smučala in to brez omejitev, da zavoj v desno ne gre - zmaga! :-) Nora turna smuka! Lenčka! Bis!

Draga Grossvenediger, vem, čakaš me! Pridem tudi na vrh!

Ni komentarjev: